Zapraszamy na naszego bloga

Chętnie dzielimy się spostrzeżeniami ze świata IT, e-Commerce i oczywiście programowania.
Staramy się wygospodarować czas, aby blog ten rzeczywiście „żył” 😉

System Digital Signage

Tworząc aplikację Strong Signage przyświecał nam cel o tyle jasny, co trudny w realizacji. Mnogość funkcji i opcji administracyjnych okazała się być iście imponująca. Mamy nadzieję, że nasze starania uwieńczone zostały sukcesem.

Koncept systemu Strong Signage zakłada współgranie dwóch kluczowych aplikacji. Aplikacja Strong Signage Serwer odpowiedzialna jest za agregowanie materiałów do wyświetlania, tworzenie pętli reklamowych i projektów ekranów. W dalszej części odpowiedzialna jest ona za komunikację z monitorami rozsianymi po praktycznie dowolnym obszarze. Komunikacja niezbędna jest zarówno w kontekście dostarczania treści i scenariuszy wyświetlanych treści jak i kontroli pracy urządzeń i sterowania nimi.

Drugim niezbędnym ogniwem systemu jest aplikacja Strong Signage Player. Dba ona za bezpośrednie sterowanie monitorami jak i odgrywanie otrzymanych treści, zgodnie z zadanym scenariuszem. Zadaniem Playera jest również monitorowanie parametrów pracy urządzeń i raportowanie aplikacji Serwer wszelkich zdarzeń nieprzewidzianych. Dzięki takiemu podejściu gwarantujemy niezakłócone wyświetlanie materiałów i najszybszą możliwą interwencję w przypadku ewentualnych zdarzeń, np. wyłączenia monitora przez osobę postronną lub na skutek awarii. Dla uzyskania optymalnej jakości i niezawodności rekomendujemy lub dostarczamy dedykowane podzespoły i komputery. Dostarczamy kompleksową usługę. Od doradztwa przy tworzeniu sieci Digital Signage po raport ze skuteczności jej działania.

Z przyjemnością odpowiemy na wszelkie Państwa pytania.

Rentowność systemów Digital Signage

Opracowaliśmy skuteczne narzędzie do liczenia rentowności systemów digital signage. Powstało ono w  odpowiedzi na wiele pytań pojawiających się ze strony klientów, praktycznie z każdego sektora rynku. Uwzględnia zatem nie tylko podstwowe aspekty kosztowe ale też wiele niszowych, specyficznych właśnie dla tych branż. Narzędzie udziela czytelnie odpowiedzi na proste pytania, przede wszystkich dotyczące rozkładu kosztów wdrożenia w odniesieniu do kontynuowania tradycyjnego modelu działań marketingowych, opartego na mediach drukowanych/produkowanych, tworzonych „pod kampanię”. Każdy klient, który zgłosi się do nas w celu oszacowania kosztów wdrożenia we własnej firmie, może liczyć na nieodpłatne wykorzystanie i udostępnienie wyników badania przeprowadzonego naszym narzędziem. Gwaranujemy, że wyniki badania będą interesujące dla wszystkich 🙂